dinsdag 28 juni 2011

Falen

Iedereen doet het wel een keer. Falen. Alleen op twitter zeggen we dat niet. Want op twitter kan ons falen zo maar eens een #fail worden. Waar falen nog geaccepteerd is, is een #fail onacceptabel.

Het overkwam me. Het gebeurde me. Allemaal onzin. Ik faalde en niemand anders. Eigen schuld dikke bult. Mea Culpa enzo.  De uiteindelijke vraag is wat je met falen doet. Laat je het je leven bepalen? Of denk je jammer maar helaas.  'Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven'

Ik ben dol op clichés. Ze zijn waar.

2 opmerkingen:

  1. Mooi Annette!! Ik vind het altijd bijzonder als mensen EN in staat zijn eigen verantwoordelijkheid voor hun acties te nemen EN daarnaast in staat zijn de betrekkelijkheid ervan in te zien. Chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je komt toch wel op het Blogbal? Vrijdag 7 maart 21.30 uur in Arti & Amicitiae, Amsterdam. Welkom!

    BeantwoordenVerwijderen